Wodogrzmoty Małe Wiki
Advertisement
Wodogrzmoty Małe Wiki
Krasnoludy
Dżefu.jpg
Tytuł
Kartoteka
Nazwa Krasnoludy
Ważniejsi członkowie Jeff, Szmebuldog
Pozostali członkowie Carson, Steve, Andy, Mike, Jason
Debiut Tourist Trapped

Krasnoludy - gatunek leśnych stworów. Pierwszy raz widzimy je w odcinku Tourist Trapped, gdy podszywają się pod Normana, chłopaka Mabel.

Znani przedstawiciele

Jeff

Przywódca skrzatów. To on był głową Normana. Od innych skrzatów odróżnia się kolorem brody i włosów - jest on brązowy. Bez niego krasnoludy stają się bezmyślne i szukają nowego przywódcy. To on został wystrzelony przez dmuchawę Mabel, na środek lasu. Lecąc`poprzysiągł zemstę bliźniakom.

Carson

Carson operował prawe ramię Normana. Jako jeden z niewielu skrzatów nosił niebieską koszulę, a nie turkusową.

Steve

Steve operował lewe ramię Normana. To on wymiotował tęczą po kopnięciu przez Mabel i napisach końcowych.

Jason

Jason operował prawą nogę Normana. Od innych gnomów odróżniały go zaokrąglone wąsy.

Szmebuldog

Najstarszy członek. Operował prawą stopą. Jego imię zawsze zapominał Jeff. Często mówi swoje imię. Ma ciemniejszy odcień szarości na brodzie. Zachowuje się prymitywnie. Ma krzywe zęby i zeza. Został pokonany przez Dippera, dzięki kilkukrotnemu uderzeniu krasnoludem o kierownicę wózka golfowego.

Pozostali

  • Andy
  • Mike

Umiejętności

Mimo niewielkiej siły, krasnoludy razem mogły stanowić zagrożenie. Mogły zlewać się z otoczeniem, podszywając się pod człowieka. Potrafiły również łączyć się w wielkiego krasnoludziego potwora.

Ciekawostki

  • W księdze nr. 3 o słabościach Krasnoludów nie napisano.
Advertisement