FANDOM

Syrenando jest dwunastoletnim syrenem, który utknął w basenie publicznym w Wodogrzmotach Małych. Występuje jedynie w "The Deep End", ale został wspomniany w "Sock Opera" i "Society of the Blind Eye".

Wygląd Edytuj

Syrenando wygląd

Syrenando jest przystojnym syrenem z zielonym, rybim ogonem. Jego łuski bliżej talii są ciemniejsze, natomiast te przy płetwie ogonowej są jaśniejsze. Ma długie, falowane, brązowe włosy. Ma brakując przedni ząb, który stracił kiedy został uderzony kłodą. Nosi naszyjnik z czerwoną muszlą, w środku której trzyma zdjęcie swojej rodziny.

Umiejętności Edytuj

Ponieważ jest syrenem, potrafi bardzo dobrze pływać, jednak nie może przebywać za długo poza wodą. Potrafi zagrać przynajmniej jeden akord na gitarze oraz zna trzy języki - angielski, hiszpański i język delfinów.

Charakter Edytuj

Mabel i Syrenando

Lubi zabawy z tymi, którzy wiedzą o jego prawdziwej postaci. Jest uprzejmy, z poczuciem humoru. Wydaje się być dramatyczny, często gra na gitarze dla efektu. Jest bardzo blisko z rodziną i bardzo ją kocha. Kiedy nie spędza czasu z rodziną popada w depresję. Stara się być optymistą.