FANDOM

Tyrone
Tyrone
Kartoteka
Płeć Męska
Rodzina
Klony - bracia.
Dipper Pines - stwórca
Wiek mniej niż kilka godzin
Pseudonimy Dwójka
Kolor włosów Brązowy
Zajęcie Bycie jednym z Klonów
Informacje
Wrogowie Dipper Pines (tymczasowo).
Przyjaciele
Dipper Pines,
Klony
Lubi Wendy
Nie lubi Cieczy
Umiejętności Równe Dipperowi Pinesowi
Pol. Dubbing Paweł Ciołkosz
Org. Dubbing Jason Ritter

Tyrone był pierwszym klonem stworzonym przez Dippera. Możliwe że pełzająca ręka, która pojawiła się na początku odcinka Double Dipper, należała do niego. Razem z Dipperem rządził Klonami i opracowywał plan poderwania Wendy. Jednak gdy Dipper, nie zastosował się do planu, kopie zbuntowały się i z Tyronem na czele uwięziły Dippera w szafie. Po krótkiej kłótni między klonami, okazało się że Dipper wydostał się z szafy. Klony dogoniły go, jednak ten niechcący zabił prawie wszystkie zraszaczem. Tyrone, który stał za Dipperem, nie zmiękł po kontakcie z wodą. Następnie rozpoczęła się krótka walka o Wendy, która skończyła się, gdy Dipper i Tyrone uświadomili sobie że do dziewczyny właśnie zagaduje Robbie. Obaj pogodzili się i postanowili uczcić pokój gazowanym piciem. Niestety, Tyrone dopiero po skosztowaniu, przypomniał sobie że papier mięknie po kontakcie z wodą. Umierając kazał Dipperowi przysiąc, że nigdy nie będzie układał planów, aby poderwać Wendy. Gdy papier zmiękł do końca, z Tyrone'a nic nie zostało.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Klona nr. 2 wzięło się stąd, że Dipper, zawsze chciał się nazywać Tyrone.
  • Nie był dokładnym odwzorowaniem Dippera. Kopia nie posiadała, muszki oraz znaku drzewa.
  • W tym artykule słowo "Dipper" <- wystąpiło 15 (tabela, i słowo) razy, słowo "Tyrone"<- wystąpiło 9 razy, słowo "Wendy" 5 razy